Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Loupová, Hana ; Šulc, Miroslav (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma Podnikatelský záměr rozvoje firmy se zabývá analýzou současné situace firmy Stamal colour, s.r.o. Cílem práce je na základě zjištěných skutečností z těchto analýz zformulovat návrh přístupu ke zlepšení rozvoje společnosti, jež by měl vést ke stabilizaci a zlepšení pozice firmy na trhu.
Rozšiřování podniku Oční optika Věra Mišurcová s.r.o.
Mišurec, Libor ; Jakub, Miloševský (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma Rozšiřování podniku Oční optika Věra Mišurcová s.r.o. se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu na rozšíření podnikání o novou pobočku. Hlavním cílem práce je rozbor současné situace podniku a na základě zjištěných skutečností z těchto analýz formulovat návrhy přístupu ke zlepšení rozvoje společnosti a též sloužit jako podnikatelský plán pro expanzi společnosti. Výsledky práce pomohou ke stabilizaci a zlepšení pozice firmy na trhu.
Rozšiřování podniku Oční optika Věra Mišurcová s.r.o.
Mišurec, Libor ; Jakub, Miloševský (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma Rozšiřování podniku Oční optika Věra Mišurcová s.r.o. se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu na rozšíření podnikání o novou pobočku. Hlavním cílem práce je rozbor současné situace podniku a na základě zjištěných skutečností z těchto analýz formulovat návrhy přístupu ke zlepšení rozvoje společnosti a též sloužit jako podnikatelský plán pro expanzi společnosti. Výsledky práce pomohou ke stabilizaci a zlepšení pozice firmy na trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Loupová, Hana ; Šulc, Miroslav (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma Podnikatelský záměr rozvoje firmy se zabývá analýzou současné situace firmy Stamal colour, s.r.o. Cílem práce je na základě zjištěných skutečností z těchto analýz zformulovat návrh přístupu ke zlepšení rozvoje společnosti, jež by měl vést ke stabilizaci a zlepšení pozice firmy na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.